Επικοινωνία

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή θέλετε να έρθετε σε επαφή για συνομιλία μαζί μας χρησιμοποιήσετε την φόρμα επικοινωνίας και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί μας, εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί σας στα παρακάτω στοιχεία.

Φόρμα Επικοινωνίας

Name :


Email :


Message :


Συχνές Ερωτήσεις

Τι ώρα θα είναι έτοιμο το δωμάτιο;

Η προτεραιότητά μας είναι να μειώσουμε το χρόνο αναμονής σας όσο το δυνατόν περισσότερο! Εάν το δωμάτιό σας δεν είναι κατειλημμένο το βράδυ πριν την άφιξή σας, μπορείτε να βρείτε δωμάτιο έτοιμο από νωρίς το πρωί. Διαφορετικά, θα το ετοιμάσουμε για εσάς αμέσως μόλις είναι άδειο, με τη μέγιστη δυνατή φροντίδα για τέλειο καθαρισμό και οργάνωση του δωματίου. Στο δωμάτιο μπορεί να παραμένουν μέχρι τις 12 το πρωί άλλοι επισκέπτες, την ημέρα της αναχώρησης. Στις 14:00 το αργότερο το δωμάτιο θα είναι έτοιμο και διαθέσιμο για εσάς.

Μέχρι τι ώρα μπορώ να χρησιμοποιήσω το δωμάτιο;

Την ημέρα της αναχώρησης πρέπει να εγκαταλείψετε το δωμάτιο μέχρι τις 12.00. Κατόπιν αιτήματος και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, θα ήταν δυνατό να χρησιμοποιηθεί το δωμάτιο για παρατεταμένο χρονικό διάστημα (π.χ. μέχρι το βράδυ). Αυτή η επιλογή πρέπει να συμφωνείται ρητά και μπορεί να συνεπάγεται επιπλέον κόστος (Day Use).

Πού μπορώ να παρκάρω το αυτοκίνητο μου

Golden City: Το κατάλυμα δεν διαθέτει πάρκινγκ, μπορείτε να παρκάρετε στους γύρω δρόμους ή να χρησιμοποιήσετε το ιδιωτικό πάρκινγκ απέναντι από το ξενοδοχείο (Athens Parking-Φαβιέρου 2, Αθήνα 104 38-21 0524 3528). Επικοινωνήστε μαζί τους σε ό,τι αφορά κόστος και ωράριο. Crystal City: Το κατάλυμα διαθέτει 24-ωρο πάρκινγκ υπόγειο με χρέωση 7,00€ την ημέρα. Καθώς δεν χωρούν σε ύψος όλα τα αυτοκίνητα, παρακαλείστε να επικοινωνείτε με την Υποδοχή για οποιαδήποτε διευκρίνηση. Δεύτερη εναλλακτική αποτελεί το πάρκινγκ στους γύρω δρόμους. Phidias Boutique Hotel: Λόγω τοποθεσίας το κατάλυμα δεν διαθέτει πάρκινγκ. Μπορείτε να παρκάρετε στους γύρω δρόμους, εκτός τον δρόμων με μπλε σήμανση στην άσφαλτο, καθώς είναι μονάχα για χρήση των κατοίκων.

Τι περιλαμβάνει η επιλογή ημιδιατροφής αν υπάρχει διαθέσιμη;

Εκείνοι που κλείνουν δωμάτιο ως μεμονωμένοι επισκέπτες με επιλογές για ημιδιατροφή και πλήρη διατροφή (εκτός από δωμάτιο και πρωινό), μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του μεσημεριανού γεύματος και του δείπνου αρχικά. Ποτά δεν περιλαμβάνονται στα πακέτα, καθώς ούτε η υπηρεσία δωματίου. Μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνώντας με το τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου.

Μπορώ να αφήσω κάπου τη βαλίτσα μου;

Ναι, μπορούμε να φροντίσουμε τις αποσκευές σας. Αν το δωμάτιό σας δεν είναι έτοιμο ακόμα ή σε περίπτωση μετά το check out. Θα αποθηκεύσουμε τις αποσκευές σας δωρεάν στις ημέρες check-in και check-out.

Έχετε δωμάτια καπνιστών και μη καπνιστών;

Μπορείτε να επιλέξετε δωμάτιο καπνιστών ή μη καπνιστών κατά την άφιξη ή να κάνετε αίτημα με την κράτηση σας. Το ξενοδοχείο είναι μη καπνιστών και απαγορεύεται αυστηρά το κάπνισμα εντός των δωματίων.

Έχετε δωμάτια που διαθέτουν υπηρεσίες για άτομα με ειδικές ανάγκες;

• Υπάρχουν κάποια δωμάτια στα οποία οι ιδιαιτερότητες τους διευκολύνουν την προσβασιμότητα των ΑμεΑ. (Golden-Crystal) • Προς το παρόν, αυτά τα δωμάτια δεν είναι διαθέσιμα.(Phidias)

Επιτρέπονται τα κατοικίδια στο ξενοδοχείο;

Γενικότερα κατοικίδια δεν επιτρέπονται , όμως κατόπιν αιτήματος, κατά ρητή συνεννόηση-συμφωνία με την Υποδοχή είναι εφικτό. Υπάρχει η δυνατότητα extra χρέωσης.

Τα παιδιά μένουν δωρεάν; (Παρακαλώ σημειώστε: ένα παιδί μόνο ανά δωμάτιο)

Ναι, παιδιά έως 2 ετών διαμένουν δωρεάν (συνοδεύονται πάντα από ενήλικα).

Είναι δυνατόν να υπάρχει ένα κρεβάτι-κούνια παιδιού στο δωμάτιο; Εάν ναι, σε ποια τιμή;

Ναι, οι βρεφικές κούνιες και τα παιδικά κρεβάτια διατίθενται δωρεάν, εφόσον χωρούν στον τύπο δωματίου της κράτησης.

Πότε πρέπει να πληρώσω για τη διαμονή;

Η πληρωμή πραγματοποιείται με βάση την πολιτική της κράτησης σας. Για παράδειγμα η Μη Επιστρέψιμη πολιτική απαιτεί 100% πληρωμή πριν την άφιξη, συνήθως αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κράτησης. Η Ευέλικτη τιμή δεν απαιτεί άμεση προπληρωμή αλλά απαιτεί εγγυημένη κάρτα για την διατήρηση της κράτησης. Αυτό σημαίνει ότι το κατάλυμα έχει το δικαίωμα να δεσμεύει το εκάστοτε συμφωνημένο ποσό της πολιτικής, και να ελέγχει για την εγκυρότητα των καρτών πληρωμής. Η πληρωμή πρέπει να είναι εγγυημένη όταν κάνετε check-in, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά βάσει των εφαρμοστέων τιμών.

Δέχεστε ή κάνετε αλλαγές σε συνάλλαγμα;

Όχι δεν δεχόμαστε διαφορετικά συναλλάγματα, ούτε κάνουμε μετατροπές.

Τι κάρτα μπορώ να χρησιμοποιήσω για την ολοκλήρωση της κράτησης;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα American Express, Master Card και Visa.

Υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο ‘’Ελευθέριος Βενιζέλος’’ ή από και προς τα λιμάνια Αττικής (Πειραιάς, Ραφήνα, Λαύριο);

Υπάρχει η δυνατότητα με επιπλέον χρέωση, η οποία εξαρτάται από την ώρα και τον προορισμό. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Υποδοχή του καταλύματος.

Ευκαιρίες καριέρας ή συνεργασίας

Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το κατάλυμα του ενδιαφέροντος σας ή αποστείλετε το αίτημα σας στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Μείνετε σε Επαφή

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν ερωτήσεις και αμφιβολίες

Time used: ms